.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طرح جدید برای بازگرداندن کشور به وضعیت دوجناح

وبلاگ حقيقت و شناخت  نوشت :

طرح مساله سپردن برگزاری انتخابات ها به نهادی غیر از دولت با برخورد هماهنگ و یا ساده دلانه جریان های سیاسی کشور روبرو شد. برخی با بحث های کارشناسی که ممکن است درست و شایسته بررسی هم باشد در دام بازی طراحی شده به وسیله جناح فتنه با لایه های تودرتوی آن افتادند.

اصلاح طلبان که تمام تلاش خود را برای حذف ولایت فقیه و براندازی نظام در سال 88 انجام دادند و پاسخ ملت به آنها در 9 دی و انتخابات مجلس شورای اسلامی داده شد، از طرف جناح اصولگرا دعوت به ادامه بازی دو جناح شده اند. ادعای دروغین تقلب مانعی بزرگ بر سر راه بازگشت دوم خردادی ها به درون نظام است که طبیعتا با اعتراض ولی نعمتان آنها در خارج روبرو می شود.

راهکاری که اندیشیده شده موضوع تغییر نهاد برگزارکننده انتخابات و یا حداقل تغییر در شیوه برگزاری آن است، تا بدین ترتیب آنها با این ادعا که با تغییر شرایط امکان تقلب از بین رفته و ما برای بازگشت مشکلی نداریم، به نظام برمی گردیم، به بازی قدرت بازگردند. البته بر هر آگاه به زمانه ای روشن است که هدف آنها از بازگشت ادامه پروژه استحاله و سرنگونی نظام و تجزیه کشور طبق طرح های خاورمیانه ای آمریکا است.

التماس اصولگرایان برای بازگشت اصلاح طلبان و ادامه بازی بی خطر دوگانه چپ و راست و همراهی آنها با طرح تغییر در سازوکار انتخابات آخرین برنامه برای تضمین انتخابات آتی ریاست جمهوری در سال 1392 است. در این طرح جدید، محمد خاتمی که با جورج سوروس یهودی و طراح انقلاب های رنگی ملاقات داشته و از آل سعود نیز کمک های مالی دریافت کرده به عنوان قهرمان به عرصه بازمی گردد. ظاهرا سکوت و نجابت مردم باعث سوتفاهم آقایان شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 مرداد 1391
شرم نمی کنید از چنین اظهاراتی فتنه 88 در قامت اختلاس و به بحران کشاندن کشور از حیث بی لیاقتی تهمت زدن دروغ گفتن و استفاده از رمالان نمایان شد کمی تفکر کنید و از سلولهای مغزتان کار بکشید به جایی بر نمی خورد.
اصلاح طلبان هنوز فرصت حضور آزادانه ندارند و در انتخابات مجلس با پدیده حذف مواجه شده بودند چگونه از آن به شکست یاد می شود و برای تک جناح حاضر در انتخابات نمی توان پیروزی سیاسی تلقی کرد
البته باید راستها و چپ های قدیم را بازنشسته کرد و با نیروهای جدید و تفکر شناسانامه دار اجازه فعالیت سیاسی در فضای باز را داد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.